Skrubbeliskrubb

Det här har jag velat blogga om jättelänge men glömmer alltid bort det, hahah. En liten skrubb jag läste om hos Emelie men som ganska många bloggar om. Den är iaf jätteenkel att göra, fast jag har bara provat en gång och det var hemma hos (en annan) Emelie. Vi hade dock ett lite annorlunda recept. ;)

Receptet:
3 msk olivolja
1¼ dl socker
2 msk flytande honung


Blanda ihop allt antingen i en skål om du tänker använda allt eller i en liten burk. Använd på läpparna, nagelbanden, hälarna, armbågarna, ansiktet eller var som helst. :)

Kommer nog skriva lite fler hemmagjorda skönhetsproduktsrecept, detta var ju jätteenkelt men kan lite fler mer komplicerade. Snart åker jag till mina kusiner. Ska sova där, men först: Glad påsk! Eller borde kanske säga God jul, eftersom det snöar...

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0