Steg-för-steg: kycklingar

Orkade inte blogga igår, var med Emelie och gjorde annat. Läser fortfarande hungerspelen, jag läser om dem för jag har inte trean haha. Har läst ettan 2 gånger nu och nu ska jag läsa tvåan igen fast jag läste den i helgen senast... eheheheh.

Här kommer iaf en steg-för-steg till kycklingarna jag gjorde.

Måla naglarna vita.

Måla gult på olika ställen med sick-sack-mönster där det gula slutar.

Måla ögon med dotting tool eller tandpetare.

Måla näbb.

Top coat och sen är du klar! Jag tog ett matt men det blir lika fint med glansigt.

Såå, visst var det jättelätt? :) Man behöver inte bara ha tråkigt på långfredagen så ha lite kul och måla såna här. (:

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0