Stukat tummen

Sitter just nu och skriver med vänster hand för jag stukade min lilla högertumme idag på basketträningen. :( Eller ja, den är inte så liten längre, den har svullnat upp till XXXXL typ. Det är faktiskt jättejobbigt, kan inte skriva och sånt aah. Jag borde kanske inte klaga över ett litet stukat finger, men hallå tummen är typ hela min högerhand eftersom de andra fyra är helt odugliga utan den. Om den inte läker till imorgon kan jag inte rida, inte skriva, inte spela piano och inte måla naglarna.

Haha tjockistumme...
Hur som helst så provade jag en liten sak jag läste i min Växjökompis Tinas blogg imorse, för fin hy och sånt. Så nu ska jag dela det med er för det var bra. Fast ni kanske redan känner till det, men här kommer en liten påminnelse isf.

Du behöver:
Kastrull
Vatten
Skål
Rengöringsgrejs för ansiktet
Ansiktsmask

1. Rengör ansiktet
2. Koka vatten i en kastrull
3. Häll det i en skål (eller inte, men jag gjorde det)
4. Sitt med en handduk över huvet utan att täcka ansiktet med den i typ en kvart
5. Lägg på ansiktsmask
6. Ta bort ansiktsmasken
7. Klar! Tack Tina för tipset (:

Kommentarer
Postat av: TinaLindstrand

kul att du läser min blogg , puss !

2012-04-09 @ 21:47:30
URL: http://lifeanddays.blogg.se/

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0