Casting + shopping

Idag var jag och 2 av mina kusiner på Burlöv center på shoppingrunda. Och så var vi på casting till modevisningen som är den 24:e mars! :) Det var rätt kul, vi kommer antagligen inte med men vi får se framåt veckan. ;) Min minsta kusin har nog stor chans för hon är rödhårig, 9 år och jättegullig. Stora fördelar alltså.

Lite shopping blev det ju såklart också. ;) Köpte en tröja på gina också men den var inte tillräckligt intressant. Aja puderborste, lite tofsar och MARZIPAN. Har ju letat överallt. :( Så himla fint, även om namnet inte är fint. Marzipan...

Snart kommer en steg-för-steg!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Naaw :) Jag kommer nog inte med .... Glömde ju att göra en pose när vi skulle gå ..

2012-02-26 @ 09:48:53

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0