Barcelonashoppingen

Hejhej, kom hem ungefär kl halv tre igår och sen sov jag i 10 timmar, det var gött. :D När jag väl vaknade åt jag en massa, sen typ kollade jag lite på tv och duschade jättelänge. Sen tog jag bort nagellacket, sjukt jobbigt jag hatar att ta bort Sally Hansens diamonds and rubies! Hatar förresten det på fingrarna också, alla säger att rött passar alla till läpparna och naglarna men det passar inte mina händer iaf... haha.
 
Såg förresten att emelie hade bloggat lite, haha. Fick en kommentar från en anonym om att instagram inte ska stängas ner, jag har ingen aning men den som kommenterade sa att det hade med åskan i USA att göra. Det har ju varit orkaner och sånt där. Iaf nu vet ni det så ni behöver inte oroa er, tack så mycket till den som lämnade kommentaren. :)
 

Jaja, jag ska visa allt jag shoppade i Barcelona. Jag satte på mig allt och fotade ute på balkongen, blev inte så bra bilder på mig men det är intressantare att se dem på än att jag typ lägger dem på sängen eller nåt tror jag! Blev inte så bra kvalité för fick beskära dem rätt mycket... och så var det lite soligt så fick typ kisa inte så fint.
 
Body shop
Sephora - de hade inte by opi melina blev jättebesviken. :(
 
Byxdress från pull & bear, tröja från primark + träningsshorts från sportaffär, träningskläder från sportaffär + m&m-gubbe som syrran köpte, tröja från pull & bear + träningsshorts.
Haha värsta trappa med bildstorlekarna här!
Min 16:e I love tröja + träningsshorts, London-tröja och pyjamasbyxor, regnjacka från stradivarius, hoodie från pull & bear.
 
Såå det var allt det var väl lite lagom mycket fick plats med alla kläder jag köpte i min lilla lilla väska hem. :)

Kommentarer
Postat av: bello ♥

snygg liten tjej ♥

Svar: Bella du är en snygg liten tjej <3
melinails.blogg.se

2012-07-04 @ 23:50:08
Postat av: emmy

Vad heter Sephora lacken du köpte? Dom är jätte fina! :) Jag tror nog att dom bara säljer Sephora by opi i dom Sephora som är i USA. När jag var i Sephora affärer i Polen och Grekland hade dom inte Sephora by OPI alls :( Men när jag var i Sephora butiker i USA hade dom alla Sephora by OPI färgerna :) Xx

Svar: Jag vet faktiskt inte, har inte hittat några namn haha men ska kolla noga sen :) Jo jag tror också det tyvärr :( Fast ska till London om några veckor så om de har sephora där kanske de har, fast vet inte ens om de har en sephoraaffär :) Ska kolla om jag hittar några namn och skriver det imorgon, kram! <3
melinails.blogg.se

2012-07-15 @ 22:26:49
URL: http://wonderfulbyme.blogspot.se

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0