Ingen bild :(

Var hemma hos en tjej som heter Louise igår som gick på min förra skola i en yngre årskurs. :) Hon frågade om jag kunde komma och måla hennes naglar så då gjorde jag det. (: Tyvärr så glömde jag kameran och har inte fått bilderna hon skickade, får se om jag kan fixa det så får jag visa dem nån annan dag!
 
Nu sitter jag iaf och kollar på OS-invigningen, ganska intressant faktiskt. Förutom att de är på C ååh vad lång tid det tar! Men vill se hela. Sen det som är intressant i OS är ju mest fälttävlan, hoppningen är intressant också, dressyren är vacker, gymnastiken är fantastisk och friidrott är rätt spännande. Åker till London sista dagen på OS fast ska inte se nåt det får bli på TV:n. :D
 
För övrigt har jag börjat spela Plants vs zombies igen, håller på att klara alltalltallt på HD nu... har lite nya strategier nån som vill se haha? <3
 
Nu ska jag se vidare sen sova pussipuss!

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0