Påväg till smålandet

Hallihallå! :)
Om en och en halv timme är jag på väg till sommarstugan i Småland, äntligen! Typ ett år sen jag var där nu... det är min farmor och farfars så hela släkten kommer dit på somrarna fast sen vi flyttade till Skåne har det vart lite långt, 4 timmar med bil ungefär, så kommer bara dit en gång per sommarlov typ. Men tar med mig dator, kamera och iPad så kan blogga där för det finns internet fast inte till iPaden. :(
 
Iaf så håller jag på med en ny design och den är inte riktigt klar ännu, det är en spetsdesign, men jag hade tänkt visa en swatch på det korallrosa nagellacket jag köpte från sephora!
 
Här lockade kameran fram någon orangeneonig nyans på nåt sätt... det är lite neonigt faktiskt men inte särskilt orange egentligen.
Solljus
Blixt
 
Visst är det fint? Jag älskar det!

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0