Rosor

Imorgon ska jag på dop av mitt kusinbarn! Tredje gången jag är på dop i hela mitt liv och det senaste var ganska exakt 10 år sen. Kommer inte ihåg så mycket av det dock, hehe. Men jag ska ha en långklänning på mig imorgon så jag målade lite naglar som matchade... hade tänkt måla lite större blommor men jag lyckas inte riktigt bemästra konsten att rita blommor... jaja det matchade bra med färgerna iaf!
 
Ska upp ungefär kl 6 imorgon, hade tänkt gå upp vid 5 och locka håret, men bestämde mig för att bara föna det istället, och kanske platta om jag får nåt hårstrå som böjer sig lite, och platt hår går ungefär en timme snabbare än lockigt och håller typ 100 gånger längre, så det är bra. :) Blir en lätt makeup också eftersom vi ska till kanta (bad) eller havet imorgon. :D
 

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0