Vilken lång dag!

När vi snart skulle åka hem för några timmar sen sa mina kusiners pappa att det hade varit en väldigt lång dag. Och ja, det var det verkligen! Upp kl 6, fixa sig, bil, läste ut hungerspelen för fjärde gången, dop, äta, fika, bil, bada, vara hemma hos mina kusiner, äta dubbelt så mycket glass som man beställde som alltid får där, vara mätt, åka hem, börja på hungerspelen för femte gången. Nu ska jag se lite tv sen sova och träna imorgon. :)
 
Lite bilder från idag...
 
Blev lite fel håll här men melina är trött... :p
Har sprungit runt i långklänningen hela dagen haha det är inte så att jag tar myrsteg men mindre steg än jag brukar. Nä nu är jag trött godnatt!

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0