Beauty polish


Köpte detta idag när jag var och shoppade, behövde nytt fransk manikyr-lack och har velat testa detta. Köpte även en klänning på indiska, har haft lite svårt att hitta en så det fick bli den. :) Provade 11 klänningar på H&M men antingen var de för stora eller gick inte över huvudet eller var inte tillräckligt avslutiga... blablabla. Det fick bli en blå blommig på indiska som jag inte trodde jag skulle gilla men provade ändå och jag börjar gilla den nu! Letade sedan efter ett perfekt nagellack, hittade ett från essie men 130 kr var lite mycket för ett engångsnagellack... för jag gillar nte färgen tillräckligt mycket för att ha på naglarna.

Nu ska jag titta på på mästarnas mästare, sen duscha och sen skissa lite på 3 olika outfits/accessoarer. Tycker egentligen inte om att rita men ibland tar jag fram en av mina två målarlådor som jag inte vet varför jag har och ett ritblock som jag inte heller vet varför jag har och ritar lite naglar. Pöss!

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0