En rolig fråga

Såg nyss att jag hade fått en lite annorlunda fråga haha så hade tänkt svara på den. :) Blev väldigt förvånad när jag såg det!

Hm, nej, min pappa är inte mattelärare. :) Han var faktiskt det för många år sedan men han slutade med det innan jag föddes. ;) Vad kul att hon var lik mig, men nej, det var inte jag iaf!

Sen finns det en sak ni ska veta om mig och min syster och det är att vi är ungefär så olika som man kan bli. Hon har brunt hår, jag är blond, hon har gröna ögon, jag har blåa, vi är inte lika i ansiktet och har inte likadan näsa eller så. Vi har inte alls samma kroppstyp heller, jag är smalare och längre än henne och hon har sån där perfekt kropp så hon kan ha typ alla vackra skolavslutningsklänningar och jag kan ha ingen! Var och provade det idag så det är därför jag skriver om det haha. ;) Sen är hon jättesnabb och jag är ganska långsam och hon är mycket snällare. Hon gillar typ ishockey och annan sport och älskar typ basket. Jag spelar ju basket, men annars rider jag och sånt typ. Hon är inte särskilt musikalisk, jag är hyfsat musikalisk. Hon målar aldrig naglarna och hon sminkar sig och så typ men hon är inte så jätteskönhetsintresserad. Min syster är iaf den bästa som finns. <3

Nu fick ni en liten historia om min syster också hihi.

Kramiskramis!

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0