I Barcelona!

Hallihallå! Sitter just nu på vårt hotellrum i Barcelona på 15:e våningen. Gissa hur mycket problem jag har haft idag med de här dumma korten på hotellet... var på gymmet på 19:e våningen med syrran och mamma var på rummet och så hade vi två kort och jag hade inget så jag skulle åka hiss utan... åkte typ på alla våningarna utom våning nummer 15! Hamnade typ i källaren det var asläskigt jag trodde inte jag skulle komma upp igen haha. Men det gjorde jag! Kom till våning 15 efter nån kvart eller så.
 
Och så har mitt facebookkonto blivit spärrat typ så det är ingen idé att försöka kontakta mig för det typ krånglade med internet på flyget och så nu är det spärrat. Skrev inte ens fel lösenord och sånt.
 
Men på den ljusa sidan så har jag varit här i 13 timmar nu och har hunnit äta calippo jordgubb, kollat in lite shopping, solat och badat vid poolen. Och gymmat. :D
 
Fick en fråga också om var jag köpte mina tippar och det var på Kicks på hansa i malmö men det finns på nästan alla kicks och åhléns för 90 kr.
 
Såå, imorgon ska jag typ till stranden och nån annan dag ska jag till ett 2500 kvm stort Sephora. :D Då blir det shopping! Får se om det blir nån mer bloggning, tror emelie kommer gästblogga och så kommer det lite tidsinställda annars!
 
Ja, det var väl allt för mig pusspuss.

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0