Jag är allergisk mot badrumsmattor!

Nej, det är jag inte men jag kollade på Äntligen hemma innan för första gången på flera år... Kommer ihåg att jag brukade sitta med farmor och farfar hemma i Växjö i källaren och typ äta kringlor med mjölk och kolla på Äntligen hemma när jag var liten. Men det var ju inte det detta inlägg skulle handla om!

Nej, för idag fick jag en korrektering (kan man säga så?) av Sandra i mitt basketlag, det var hon som kom på idén till donutsen från början, sen var det Johan som påminde mig att göra dem. Så var det! Så nu har alla det klart för sig, att SANDRA ÄR DONUTIDÉSKAPARE. Nu vet ni! :D

Kommer ett inlägg till snart tjiho.

Åh juste, fick en förfrågan om att göra tutorial till donutnaglarna, kan göra en steg-för-steg när jag shoppat lösnaglar för fotade inte under processen. :) Ska göra zebraneonerna också!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Känner mig hedrad;D

2012-06-05 @ 07:47:34
Postat av: Melina

Vad bra :D

2012-06-06 @ 00:35:57
URL: http://melinails.blogg.se/

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0