Mandelolja

Just nu vill jag ha mandelolja till mina naglar...

Jag såg den här i en tidning för några månader sen, har inte tänkt så mycket på den sen dess men kom att tänka på den idag. I tidningen stod det att man kan använda den till ansiktet, ta bort makeup och mjukgöra. Men jag tänkte på att den kanske kunde funka till naglarna också! Det är jättebra att äta mandlar för starkare naglar, och i min Jil Jordan nagelbandsolja står det Sweet almond oil blan ingredienserna. The body shop har ju också handvård med mandel.

Sen googlade jag lite och hittade att ja, det ÄR bra för naglarna! :)

Sjukt billigt är det också, ca 50 kr för 100 ml. Billigt för att vara nagelolja, då de billigaste kostar kanske 5 kr/ml och denna 50 öre/ml.

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0