Min helg!

Såå, det var ju jättelängesen det kom ett ordentligt blogginlägg så nu hade jag tänkt skriva några som kompensation. (Mitt nya favoritord tillsammans med jahadu. :D) Hmm, vad ska jag börja med... lalalaal. I fredags var min sista pianolektion och sen så var jag och tränade! Var uppe typ till kl 1 och sen somnade jag. Igår så fick jag en ny locktång och städade jättemycket! Idag provade jag locktången men sen var jag liksom ute och tränade basket vilket jag gjort 3 gånger + 1 riktig träning i fredags den här helgen. Dock så började det regna men jag ville inte gå hem för jag mår faktiskt väldigt bra när jag är och skjuter några bsketskott! Vet inte varför för jag älskar inte basket så här jättejättejättemycket men jag tycker om att skjuta...
Och så har jag målat naglarna idag och kollat på lillabloggen klipp! Emelie visade mig det för typ en och en halv månad sen och om ni inte sett det så klicka HÄR. Jag blir typ helt beroende och så börjar man typ prata med sig själv sen som om man sitter mot en kamera haha. Hade den här konversationen innan...
Jag (till mamma): Jag har en tendens att dra ut på skolarbete och göra lite för mycket så jag inte hinner med det
Hon: Mm, det är ju inte så bra
*Jag rotar efter en penna och hittar en*
*Tar upp pennan*
Jag: Jag gillar inte den här pennan! Ååh den har ju inga stift!
Har vi inga pilotpennor?
Nä, jag kanske har tagit slut på dem...
*Springer uppför trappan*
Sen satt jag i två timmar och gjorde klart skolarbete.

Nu blev det här inlägget jättekonstigt så nu lägger jag in en bild på min locktång och så låtsas vi som att hela inlägget var om den så jag inte verkar så onormal...

OBH Nordica / Björn Axén

Kommentarer
Postat av: Mika ♥♥♥

Hahahah, random inlägg! ;)

Svar: Hehe vet... (:
melinails.blogg.se

2012-06-11 @ 08:21:09

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0