Och så kom den där dagen

Dagen jag fruktat för sedan jag började 6:an. Avslutningen. Den kom. Idag. Tyvärr. Jag ville inte att den här dagen någonsin skulle komma eftersom jag älskar min klass så himla mycket, men det blev den femtonde juni ändå. :(
Iaf lovade jag bättre bilder på mina naglar + hår, smink och klänning så här kommer det!


Förstörde ringfingret. ;)

Hahahaha putar med magen! Eller så var det för jag åt bananmuffins, kladdkaka, sockerkaka, frukost och vattenmelon. :D Fotat av Corre tror jag!

Hår

Smink - fotat av Bella! (:

Skulle gärna lägga upp bilder på klassen men vet inte om jag får för alla. ;) Kommer sakna klassen så sjukt mycket! Har ju gått med dem i tre år nu och speciellt i 6:an har det varit sådär jätteperfekt. ♥

Fick en present också när jag slutade av mamma. :D

Glassen är den nya, har 3 sedan innan! Alla matchar, silver och ljusrosa haha det bara blev så.

Kommentarer
Postat av: Bella <3

Kommer att sakna er något enormt puss melinisen <333

Svar: Bella pusspuss kommer bli så tomt utan dig <3
melinails.blogg.se

2012-06-16 @ 10:27:29

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0