Primark

Hejhej, fick lite tid att blogga nu så hade tänkt visa några bilder. :) Inte för många fula bilder på sevärdheter, jag lovar haha för själv skulle jag inte tycka det var så kul att kolla på... men kanske någon om den blev bra, ska kolla på dem nu. :)
 
Var iaf på primark idag, ni kanske vet vad det är, en stor billig affär i England/london, men tydligen fanns det här. :) Köpte ett klädesplagg där och så har jag shoppat lite på oysho och pull & bear men kläderna visar jag när jag kommer hem. :) Lite accessoarer jag köpte på Primark får ni se.
En olivkvist i han Gaudis park, fotade typ jättemycket där men det är inte så intressant på bild haha. :)
 
Förresten har jag börjat bli brun nu har t.o.m. bränt mig lite i ansiktet där jag brukar vara helt vit. :) Benen är jättebruna, mycket brunare än resten precis som vanligt haha får se om jag kan jämna ut det lite. ;) Ha det bra!
 
 

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0