Body butter!

Som jag nog nämnt har jag praoat på The body shop med Emelie måndag-tisdag. Mycket roligt, gjorde typ tusen presentsförpackningar. Sen när vi slutade fick vi välja vad vi ville i hela butiken!

Men innan jag visar det måste jag berätta hur smidig jag har varit de senaste tre dagarna.
- Glömt busskortet och fick cykla tillbaka! (Världens bästa syster mötte mig)
- Krockat med en annan häst på ridningen
- Gått för nära pipsakerna på gina med 3 plagg så det började tjuta
- Missat bussen så jag nästan kom för sent till ridningen
- Glömt cykelhjälmen (Men tog med ridhjälmen, haha...)
- Blivit utelåst efter ridningen eftersom jag inte tog med nån nyckel och ingen var hemma
- Blivit utelåst efter skolan eftersom jag inte tog med mig någon nyckel och ingen var hemma
- Och så glömde man att man hade sån skolsyster-tid...
- Jag glömde praolappen också!

Men har ändå haft väldigt rooligt idag. :D Har stått och duttat färg på syslöjden vilket var väldigt roligt tyckte jag och sen var jag med lite kompisar efter skolan och sen var jag och shoppade efter skolan!


Satsuma body butter valde moi!

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0