Brun utan sol


Köpte den här idag när jag ändå handlade lite på Lindex, hade redan en ungefär likadan från Dove fast gammal förpackning men den var på rea så kostade bara 40 kr. Sen har jag också köpt lite födelsedagspresenter till kompisar och lite annat ni inte heller får se! Var inne på en outlet idag också och gissa hur mycket jag dog när jag såg Converse dance lace stå där på en hylla... velat ha dem typ ett år och de bara retas med mig! Fanns bara storlek 37 och då blev Melina mycket ledsen. :(

Imorgon blir det en livmoderhalscancerspruta... fast det är inte sprutan jag är mest rädd för utan hår hårt Emelie kommer trycka in sina naglar i min hand när hon får den! Hahah nej skoja bara. (:

Kommentarer
Postat av: Hihihii :)

Vilken storlek har du? :)

Kan du lägga ut bild på de conversen?<3

2012-05-08 @ 22:37:17

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0