Hemma!

Hallihallå! Längesen man bloggade, tisdags förra veckan. :) Kom hem från Göteborg igår, gick ju inte så jättebra för oss men min syster gick det bra för! Sen idag har jag varit och praoat på The body shop, packat en massa varor, t.ex. 108 likadana påsar med två varor i så 108 fina rosetter blev det! Ska dit imorgon också och då ska jag ha svarta kläder och inte glömma busskortet så man måste cykla 3 km hem när bussen kommer om 10 minuter!

Iaf så låg det lite presenter till mig från farmor på bordet när jag kom hem, lite pengar och så det här.


Båda är från Isadora men det blev visst nån skugga så det försvann, haha. Mkt bra med en vattenfast mascara eftersom vi ska på klassresa till Liseberg på fredag på min FÖDELSEDAG. Ska ju åka flume ride och kanske colorado fast den är tråkig och då kanske man blir blöt. Och så regnskogen på Universeum dit ingen vågar gå pga luftfuktigheten och plattat hår, haha jag ska dit. :D Kommer iaf bli kul, ska åka kanonen massa gånger för åkte den i fredags första gången och den var inte alls så läskig som jag trodde.

Glöm inte säga grattis till mig sen på fredag! Ne skoja men det får ni göra om ni vill.

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0