Hemmaaa!

Kom hem igårkväll efter en underbar klassresa, omg vad kul det var. ♥ Älskar verkligen vår klass! Vi var typ 7-10 personer med samma karusellsmak som gick i typ 7 timmar i förrgår på Liseberg. Har åkt fritt fall för första gången i mitt liv, var skiträdd men det var inte så läskigt! Nästa gång blir det atmosfear. :D Åkte kanonen typ 6 gånger och Balder 3 eller 4 och en massa uppswinget! Sen varvi på universeum också, men vi var så trötta att de sista 2 timmarna satt vi typ på en madrass och kollade på småttingar som sprang runt.
Iaf vann jag ett toblerone, nummer 72 på min födelsedag, aldrig vunnit sånt innan så blev skitglad! :D

Mumsigt...

Kommer två inlägg till sen ska jag sova! Var uppe och kollade på esc inatt och sov inget i Göteborg för det var så trångt... ska träffa nya klassen imorgon men en tredjedel av vår nuvarande klass är där så den blir nog bra. (: Puss!

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0