Inspiration?

Halli hallå, vad gör ni idag då? :)
Jag har varit i stallet idag med en kompis, usch jobbigt jobbigt! Vi red ut idag och hästen jag red var då lite knäpp och bockade lite och galopperade när vi skulle trava... önskar vi hade galopperat hela tiden för hennes galopp är mycket enklare än traven! Aja hursomhelst är jag helt död i benen för har sprungit med de andra grupperna också i ridstövlar!

Nu ska jag snart göra ett kort till min syster som fyller 16 imorgon då men jag vet inte vad jag ska göra... det är så svårt! Gjorde ett sånt här förra året:

Vill göra ett likadant men det kan jag ju inte haha.

Ikväll blir det nya naglar, tror det blir lite sakurainspirerat men vet inte riktigt hur.

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0