Magnetic

Guud vad jag vill ha sommarlov nu... och ändå inte. Vill aldrig lämna 6:an men är väldigt taggad på sommarlov! Ska ut och springa på morgnarna om jag orkar, är ingen morgonmänniska precis, och skjuta 100 skott om dagen, basket då. Bli vältränad inför sjuan. Annars ska man bli bruuuuun, bada och få ljust hår. Naglarna blir avklippta direkt efter skolavslutningen och de får vila mycket i sommar, mycket vård och mycket längre. :D Ska köpa lite lösnaglar att måla på så ska sitta och måla mycket, alltså mycket bloggning! (:

Iaf så har ju nu Isadora också en magnetisk kollektion, känner att det börjar bli lite gammalt nu... Isadora var ju en av de första med crackle och de var hyfsat snabba med matt topplack men den här gången segade de sig ordentligt. ;)

Bildkälla
Tycker om det ljuslila, kanske blir att jag köper det om jag inte hittar Depends...

Nu ska jag fixa drakarna sen sova godnatt!

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0