Sakura nail art!

Typ nu blommar ju körsbärsträden och det är så fint! De här naglarna har jag velat göra typ ett år men de har bara hamnat långt bak på listan av naglar jag ska göra. Men nu är det ju liksom säsong så det var väl dags.
Före matte top coat:


Efter matte top coat:



Höger:


Det gröna är favoriten marzipan! Först baslack, sen fransk manikyr-lack, svampa mrazipan, målade träd med brunt lack från Thailand. Följde i princip den gröna linjen med två av grenarna, sedan två grenar till och så lite grenar på grenarna. Försökte fylla området inom det gröna med trädgrenar så det är ungefär lika stora mellanrum. Sedan klickade jag ut en mörkrosa och en vit prick och doppade först i rosa, sen i vitt med dottingtool så det blev lite ojämn färg på prickarna. Matte top coat och så klart!

Corre säger alltid till mina designer att det inte är den finaste jag gjort, men jag tycker den här är faktiskt jättefin så vad tyckr du nu då Corre? ♥

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0