Sara

Hallihallå!
Har nyss suttit och kollat på glee som är slut nu, ååh, älskar glee. :( Vill verkligen ha glee-nagellacken från sephora by opi! ♥
Idag har jag haft utvecklingssamtal, ja, jag blev godkänd faktiskt! Fick reda på nationella proven också, enda som gick riktigt dåligt var svenskan läsförståelse, 10 poäng mindre än max... mådde inte så bra när vi gjorde dem men hade inte fått alla rätt ändå, haha. Slutar ju 6:an om drygt 2 veckor nu men jag vill inte... har tänkt på idag hur mycket jag älskar min skola! Har ju gått på den i 5 år nu, och älskar klassen ännu mer, wää vill inte! Kommer fortfarande ihåg första gången jag såg den och det regnade och jag hatade den. Andra gången när jag träffade klassen typ bara grät jag en massa efteråt och hatade den ännu mer... alla var jättesnälla och så men jag ville inte flytta.
Hur som helst har jag en veckans blogg att utse.
KLICKA HÄR

Och så en fin bild på mig som jag och Emelie hittade idag! :D

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0