Shopping och snelugg

Hejhej, glömde blogga igår! Var på McDonald´s, sen var jag på pianot och inte på träningen. Efter det cyklade jag hem med Soffis och så började vi typ prata och sen så frågade vi några småkillar om vi fick vara med och spela brännboll och det fick vi så det gjorde vi. Det var rooligt. :D Idag har jag varit på Nova och klippt mig och shoppat och sen var jag på Usports och shoppade och så blev det lite där också så det blev mycket shopping.

En vårjacka

Assnygga innebandyglasögon! :D

En ny innebandyklubba från Unihoc! :D

En bikini

Sen köpte jag typ 2 linnen också, ett paket med luftmadrass och sovsäck och sånt inför Göteborg som vi ska till på onsdag med basketlaget och så lite annat.

Anna ville att jag skulle blogga mycket idag men måste till Emelie nu, hon har födelsedagsfest. Men imorgon ska jag spela innebandymatch, min andra, och sen ska vi bowla och sånt vilket jag är väldigt dålig på... iaf så har jag några inlägg planerade till imorgon och hade även fått en kommentar jag skulle svara på. (: Så förlåt mina strumpor men ni får vänta tills imorgon. :( Pöss!

Kommentarer

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0