Lite svar!

Har fått några kommentarer när jag bloggpausade så svarar på dem nu!

För det första så tack! Jag är 13 år. Hårinpackningen använder jag ungefär en gång i veckan men har även upptäckt att det kan vara bra att ha den bara i hårbotten ibland för mitt hår blir lite frissigt där, speciellt när jag fönar det. Självklart kan jag blogga om din youtubekanal om du berättar vad den heter! Och Ellinor, snart kommer ett inlägg som jag vet du kommer bli överlycklig för!

Förresten, svampinlägget skrev jag för länge sen men hade inte publicerat det.

Förövrigt idag så har Bella och Johan slängt upp mig på ett skåp som om jag inte vägde nånting. Sen hade vi kemi och corre ritade ett Thomas sabo-armband, mycket vackert och går inte bort! Sen red jag och strömmen gick i stallet hahaha.

Snodde två bilder från bellis!


Kommentarer
Postat av: Saga

Oj glömde jag skriva vad den hette? Haha typiskt mig!
Min youtube kanal:
Youtube.com/sagasnailart
Min blogg:
Sagasnailart.blogg.se

<3

2012-10-23 @ 22:18:12
URL: http://sagasnailart.blogg.se
Postat av: Elli

Haha bra det ;D

2012-10-24 @ 20:20:24

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0