Poker nail art

Gjorde de här naglarna ikväll men var lite trött så det blev inte så bra... Långfingrarna blev jättefula men jag måste säga att jag älskar mina tummar! Resten blev väl okej.

Har filat ner naglarna en bit förresten, kom på att det är ett år sen jag hade långa naglar så nu ska jag ha det igen!

Nu ska jag läsa lite one direction sen sova för imorgon börjar jag gymnasiet! Eller nästan. Ja. Orientering också, japp de kommer skicka en helikopter efter mig när jag gått vilse några mil... Hoppas jag. Puss!


Kommentarer
Postat av: Saga

Hur gammal är du? Jätte fina naglar förresten! :)

Svar: 13 år och tack så mycket. :D
melinails.blogg.se

2012-09-23 @ 23:14:50

Släng gärna iväg en liten kommentar! ♥

Vem är du? ♥
Spara ditt namn?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv kommentaren här:

Kom gärna tillbaka! ♥
RSS 2.0